Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Za dostavo naročil uporabljamo Pošto Slovenije in GLS v primeru plačila po predračunu. Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko kasneje prevzamete na najbližji pošti SlovenijePrevoz vselej plača naročnik izdelkov.

Tudi v spodnjih sporočilih zamenjajte rumeno označene podatke s vašimi pravimi. To so generična sporočila, ki se bodo prikazovala ob delovanju vaše trgovine vašim bodočim kupcem in vam.

Način plačila:

  • Plačilo z gotovino ob prevzemu 
    • Dostava s strani pogodbenega dostavljavca Pošta Slovenije d.d.;
    • Osebni prevzem po predhodnem obvestilu prodajalca.
  • Plačilo z nakazilom na poslovni račun prodajalca po ponudbi/predračunu 

 

Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na poslovni račun prodajalca po ponudbi/predračunu.

Prodajalec kupcu račun z razčlenjenimi stroški izda in pošlje v .pdf formatu na njegov elektronski naslov najkasneje na dan dostave oz. osebnega prevzema naročenega blaga. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu kupec prodajalcu predloži natisnjen račun za nakupljene artikle, s čimer izkaže svoje naročilo in pravico do prevzema naročenega blaga.